Goto Maki shows us her six-pack abs in her latest Instagram post

In her latest Instagram post, Goto Maki updated her Instagram on October 22nd and shows us her abs.

The former Morning Musume member turned model/YouTuber talked about training her muscles and the post received a lot of comments.

 

View this post on Instagram

 

先日お休みの日にハロプロ時代から 仲良しの先生が居るクリニックにて お肌の汚れをマシーンで取ってもらいました♡ 普段からちゃんと汚れオフには気をつかっているけど… マシーンのパワーって凄いのよ。 え???!ってなった。 あと、筋肉鍛えるマシーンがあるからと体験してみたんだけど… ちょっとやったたげなのに、筋肉がキュッ!!!って。 かなり引き締まった感じ。 筋トレは最近頑張っているけど、 話にならない位効果が違うのには驚いたよね。 あー…体鍛えるのって本当に難しいのに…。 当時と変わらない私で居たいから オンラインLIVEに向けて寝る前に 筋トレストレッチ頑張ってるよ。 #ハイドラフェイシャル #顔の見えない汚れがスッキリ #皮脂詰まったニキビにも効果あり #筋肉の量増えるんですって #エムスカルプト #メディエスラジュボークリニック #筋肉マンになりたいmen’sにもオススメ #私は筋肉マンにはならないよ #冬は豚まんあんまん食べたくなる #毎日の積み重ねって大事! #スペシャルオンラインイベント #チケット販売中です #プロフィールに購入サイトあるのでチェックしてね

A post shared by 後藤真希 (@goto_maki923) on

Comments on SNS are as follows:

Your abdominal muscles are dangerous!

What kind of muscle training are you doing? Your muscles are wonderful!

You have awesome abs!

Wow! You have a six pack!

Tight body!