Behind-the-scenes fun between takes for “Cheer☆Dan” cast

A few Instagram behind-the-scenes fun between takes for TBS “Cheer☆Dan”  drama cast.

Actress Yamamoto Maika asked actress Tsuchiya for a kiss and to get closer and closer, but someone yelled “Stop!”.

Who would stop the kiss?

We find out through Tuchiya Tao’s Instagram… It was Shida Sara.

おはようございます! 新しい一週間のはじまりも 既に暑いですが お元気でしょうか? 私は週末も 金曜ドラマ「チア☆ダン」の撮影や 映画「累 -かさね- 」の番宣など 参加させていただいたのですが プライベートでは 素敵なライブを拝見したり お世話になったかたの お誕生日をお祝いしたりと いろいろな時間を持つことも出来ました✨ そのことも、またいつか ^ ^ 一昨日の 「志村どうぶつ園」を 観てくださった方々、 コメントを寄せてくださったり 興味を持ってくださった方々、 本当に本当にありがとうございます✨ ビックリなわんちゃんたちに ビックリなさったことと思いますが 写真を撮っても やっぱり不思議な写真になってるので😆 あらためて載せますね* 今日は、練習へ! あっという間に撮影も あと少しになってきたりするのですよね… 既にめちゃめちゃさみしい、 考えないでおこう。 とはいえ、正念場でもあって。 水分補給しつつ、いってきます🔥✨ どのかたも、よい一日となりますよう* 写真は琴と! 人に、やさしく😁😁😁 #チアダン @cheerdan_tbs #志田彩良 ちゃん

A post shared by 土屋太鳳 (@taotsuchiya_official) on

On July 20th, a TBS drama titled “Cheer☆Dan” began airing and it features a new group of students trying to become a successful Cheer Dance team.